Servicii

Soluții personalizate pentru etapa în care se află business-ul tău
Descoperă gama noastră de servicii concepute pentru a răspunde la nevoile business-ului tau.

Interim HR Manager

Disponibil imediat pentru a prelua integral funcția de HR pe termen scurt, până la angajarea succesorului și predarea atribuțiilor.

  • HR interimar care poate prelua rapid responsabilitatile pozitiei
  • Preluare completa a sarcinilor pozitiei, cu rol executiv
  • Recrutare succesor si predarea rolului catre acesta cu o perioada de tranzitie

Audit si diagnoza HR

Desfasuram o misiune de audit la sediul clientului care poate dura de la o zi pana la 6 zile in functie de contextul cerintelor si prin care identificam principalele subiecte de imbunatatit, analizam diferenta fata de cerintele legale si propunem solutii concrete si detaliate

Proiecte de consultanta

Identificam nevoia si concepem programe, actiuni sau proiecte care raspund nevoilor organizatiei, cum ar fi : imbunatatirea comunicarii echipei, implementarea unui sistem de evaluare sau crearea unui plan de training personalizat pentru oamenii cheie din organizatie

Consultanta in zona de relatii de munca

Oferim asistenta in cazuri delicate si confidentiale, cum ar fi restructurari sau incheieri amiabile de colaborare prin negociere, gestionarea unor conflicte interne sau a unor spete one off din zone precum disciplinar, necorespundere profesionala sau hartuire

Ești pregătit(ă) să-ți transformi departamentul de HR?

Programează acum o discuție gratuită de diagnoză HR și descoperă soluțiile potrivite companiei tale.

FAQ
Întrebările cele mai frecvente

Consultanța HR înseamnă analiză și optimizare a proceselor de resurse umane: structură organizațională, politici interne, comunicare, motivare și dezvoltarea echipelor. Oferim soluții personalizate, adaptate specificului și culturii organizației tale.

Un program bine construit crește eficiența echipei, îmbunătățește colaborarea, aliniază obiectivele individuale la cele ale companiei și consolidează cultura organizațională.

Organizăm traininguri pentru competențe esențiale precum: comunicare eficientă, leadership, feedback, delegare, managementul conflictelor, inteligență emoțională, managementul timpului și lucru în echipă.

Asigurăm consiliere în definirea noilor structuri organizaționale, gestionăm impactul asupra angajaților, oferim planuri de comunicare internă și sprijinim liderii pentru a implementa schimbarea cu un impact minim negativ.

Analizăm nevoile echipei și implementăm programe personalizate de motivare: planuri de carieră, recunoașterea performanțelor, sesiuni de feedback, programe de mentoring și traininguri menite să crească implicarea.

Prin mentoring și coaching, angajații beneficiază de ghidaj personalizat, sprijin în dezvoltarea profesională și o mai bună adaptare la schimbări. Pentru echipe, acestea duc la coeziune, performanță și creșterea încrederii reciproce.